Beheer helpdesk

Oplossingen voor beheren van uw IT-helpdesk, klantondersteuning, en levensduur van IT-activa

OpManager

ITIL-Ready helpdesk

ServiceDesk Plus

  • Software voor IT-helpdesk met geïntegreerd beheer van activa en projecten via web gebouwd op een ITIL-kader
  • Gebruikt door meer dan 85.000 bedrijven
  • Beschikbaar in 29 verschillende talen
  • Opgenomen in Gartner Magic Quadrant voor ITSSM Tools 2013
OS Deployer

Complete helpdesk voor Managed Service Providers

ServiceDesk Plus MSP

  • ITIL-ready IT-helpdesksoftware via web met geïntegreerd activabeheer speciaal gebouwd voor MSP's
  • Factureer elke cliënt effectief en nauwkeurig
  • Elke account apart van merk voorzien
SupportCenter Plus

Beheer van klantondersteuningen helpdesk

SupportCenter Plus

  • Software voor klantondersteuning via web
  • Beheer klanttickets, account-, en contactgegevens
  • Volg en beheer alle e-mails van klanten en probleemtickets met een robuust e-mailbeheersysteem.
  • Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsplannen voor op tijd bedienen van uw klanten en overeenkomstig factureren
  • Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsplannen voor op tijd bedienen van uw klanten en overeenkomstig factureren
AssetExplorer

Beheer levenscyclus van activa

AssetExplorer

  • Ontdek en controleer al uw IT-activa (hard- en software) vanuit één plek
  • Maak geïnformeerde besluiten over planning en aankoop
  • Ken de totale kosten van eigendom van activa
  • Zorg voor licentienaleving voor software
  • Beheer de volledige levenscyclus van IT-activa
  • Maximaliseer voordelen van activa
Social IT Plus

Onvertraagd samenwerken

Social IT Plus

  • Privégroepen helpen bij voeren van discussies over een project met de projectleden
  • De eigenaar van de groep kan zo veel personen als gewenst uitnodigen om aan de groep deel te nemen
  • Social IT Plus biedt openbare API's voor integratie met tools voor IT-beheer
  • Gebeurtenissen, overstallige tickets, rapporten, en andere gegevens over IT-beheertool worden automatisch via API's op Social IT Plus-prikbord geplaatst
  • Met Social IT Plus kunt u koppelingen delen en video's, artikelen en foto's aan elke discussie toevoegen