Beheer op aanvraag

Oplossingen voor IT-beheer in de cloud en geleverd op aanvraag

ServiceDesk Plus On-Demand

IT-helpdesk via SaaS

ServiceDesk Plus On-Demand

  • Software voor IT-helpdesk en beheer van IT-diensten via Saas
  • Helpdesk: self-service-portaal, kennisbank, automatisch routing aanvragen, meldingen, SLA-beheer, integratie van e-mail, en meer
  • Servicebeheer: geïntegreerd activabeheer, aankoopbeheer, contractbeheer, en meer
  • ITIL-ondersteuning omvat direct bruikbare werkstromen voor implementeren van beheren van incidenten, problemen, veranderingen, en release met CMDB
Site24x7

Controle website en server

Site24x7

  • Controleer vanaf meer dan 50 wereldwijde locaties ervaringen van eindgebruikers betreffende uw webprogramma's en websites
  • Geeft openbare statuspagina's weer voor uw API's betreffende uw service
  • Controleer prestaties van toepassingen en webdiensten, vanaf locaties dichtbij uw klanten.
  • In aanvulling op ManageEngine Applications Manager, die ervaringen van eindgebruikers controleert vanuit het datacentrum
Site24x7 APM Insight

Controle website en server

Site24x7 APM Insight

  • Op aanvraag geleverde controle van programmaprestaties via SaaS
  • Geeft DevOps-teams ongeëvenaarde visibiliteit van gedrag van Java, .NET, en Ruby op Rails-applicaties
  • Helpt ontwikkelaars webtransacties beter end-to-end te visualiseren, met prestatiemetriek van alle onderdelen, vanaf URL's tot en met SQL-query's
  • Bevordert snellere identificatie en oplossing van kwesties die prestaties benadelen