ADSelfService Plus

 -

Beheer self-service voor wachtwoorden

Wat is ADSelfService Plus?

ManageEngine ADSelfService Plus is een veilig programma via het web voor beheer voor opnieuw instellen wachtwoorden van eindgebruikers. Deze software helpt domeingebruikers bij het uitvoeren van zelf opnieuw instellen wachtwoorden, self-service account ontgrendelen en zelf updaten door medewerkers van persoonlijke gegevens (bijv. telefoonnummers, enz) in Microsoft Windows Active Directory. Beheerders vinden het automatisren van opnieuw instellen wachtwoorden, ontgrendelen van accounts gemakkelijk, terwijl het beheer van kosten gerelateerd aan telefoontjes naar helpdesk worden geoptimaliseerd.

Welke problemen lost het op?

Analysts beweren dat 30% van vragen aan de helpdesk zijn gerelateerd aan beheer van opnieuw instellen wachtwoord en accountvergrendeling. ADSelfService Plus vermindert de meest kritieke wachtwoordtickets, die veel tijd van de helpdesk in beslag nemen door het leveren van een veilige, betrouwbare en robuuste self-service oplossing via het web aan de eindgebruiker. De eindgebruiker kan zijn wachtwoorden, en ook zijn persoonlijke gegevens zelf met gemak beheren in Active Directory. Het programma voorziet ook in beveiliging met opnieuw instellen wachtwoord via registratie en enquête voor identiteitscontrole.

Welke functies biedt het?

ADSelfService Plus biedt de volgende functies:

Sleutelfuncties Add-on functies
Voordelen
ADSelfService Plus - Meer voordelen...

Welke platformen/leveranciers/technologieën worden ondersteund?

Platformen: Windows 2000/2003/Vista/XP. Windows 7 Nieuw en Windows 2008 Server R2 Nieuw

Leveranciers: Microsoft

 
Succesverhalen
 

"We hebben te maken met een groot aantal instanties van opnieuw instellen wachtwoord en wilden hieraan een eind maken."
"ADSelfService Plus is simpel en kosteneffectief. Het leverde de functies die we wilden voor de beste prijs."

Michael Case, Manchester College.
TITLEX
An IT Manager / IT Administrator focusses on the long term objectives of his IT environment and also the complete security of his network. For this he needs to comply with Security, compliance and various other regulatory requirements. On installing ADSelfService Plus Active Directory reset password solution the administrator is relieved of repetitive tickets and will be able to implement stringent policies. The administrator is also facilitated with reports on password status and enrolled users to take critical decisions and allocate resources accordingly.
ADSelfService Plus improves employee productivity by considerably reducing the process time. The process time includes 1. employee to raise a ticket, 2.viewed and allotted a ticket number by the helpdesk and 3. finally attended by helpdesk. Typical delays, frustration, lost productivity, and overheads experienced while waiting for a help desk member, to handle password reset requests are eliminated. End users are assured that their personal contact details will be current and up to date in the Active Directory when they use of the self service portal.