meta name="keywords" content="helpdesk, itil-beheer, software voor activabeheer, software voor IT-helpdesk, activabeheer, self-serviceportaal, kennisbank, incidentbeheer, veranderbeheer, probleembeheer, cmdb, sla-beheer, servicecatalogus, po, contractbeheer, helpdeskrapporten">
 
 

Functies

Met Project Management geïntegreerd met Service Desk Plus is het beheren van projecten eenvoudige voor IT-beheerders. Het is een geweldige manier om te samenwerken met verschillende teams en experts. Ongeacht de grootte van het project kunt u elk project met gemak volgen en beheren.

 Meer informatie

De nieuwe functie automatisch toewijzen verdeelt tickets gebaseerd op de bestaande werklast voor uw technici. Deze controleert ook hun beschikbaarheid en SLA verbonden aan de tickets alvorens ze overeenkomstig uit te geven.

 Meer informatie

Laat uw helpdesk-coördinator beter tot zijn recht komen met het implementeren van zakelijke regels, waarmee indelen, classificeren, en toewijzen van tickets gebaseerd op alle criteria overeenkomstig uw bedrijfsomgeving mogelijk wordt gemaakt.

 Meer informatie

Archiveer uw oude, ongebruikte gegevens en verbeter uw helpdeskprestaties. Met ServiceDesk Plus heeft u toegang tot uw gearchiveerde gegevens vanuit verschillende wachtrijen en kent ook de mogelijkheid tot zoeken, rapporteren en exporteren van de gegevens.

 Meer informatie

U hoeft zich niet aan te melden bij de helpdesk voor het creëren, bewerken, of afsluiten van tickets. Dit kan nu onderweg worden uitgevoerd, met de vooraf gedefinieerde commando's in ServiceDesk Plus. Stuur gewoon een e-mail met de juiste opdrachten en de veranderingen worden automatisch doorgevoerd.

 Meer informatie

Blijf op de hoogte over uw tickets en hou uw technici en eindgebruikers geïnformeerd over de status van de tickets via e-mail en SMS. U kunt ook automatisch aanmeldinformatie verstrekken aan alle gebruikers.

 Meer informatie

Genereer gedetailleerde rapporten over de prestaties en metriek van uw helpdesk. Analyseer met de variëteit aan rapportagefuncties uw helpdesk en neem controle over uw activa en tickets.

 Meer informatie

ServiceDesk Plus heeft een flexibele kennisbank met de optie voor toevoegen van onbeperkte KB-artikelen en hiermee kunnen gebruikers de informatie gemakkelijk doorzoeken. Het is gebundeld met volledig geladen functies, zoals aanpasbare KB voor eindgebruikers en technici, goedkeuringsproces voor indienen van artikelen.

 Meer informatie

Technici hebben nu vanaf overal toegang tot hun tickets en te allen tijde met hun mobiele apparaten. Het is een gemakkelijk te gebruiken applicatie op basis van een browser, specifiek gebouwd om te voorzien in de behoeften van ServiceDesk onderweg.

 Meer informatie

Eindgebruikers kunnen zich aanmelden bij een portaal via het web voor het indienen van serviceaanvragen en incidenten. Ze kunnen ook hun bestaande tickets volgen, oplossingen vinden in de Kennisbank, en de status van al hun aanvragen volgen, wat de belasting van de helpdesk vermindert.

 Meer informatie

Creëren van SLA en tijdig leveren van diensten met kwaliteit aan uw eindgebruikers. Met het intuïtieve SLA-beheer in ServiceDesk Plus, escaleer proactief naar vier niveaus hiërarchie en zorg ervoor dat er aan uw SLA's wordt voldaan.

 Meer informatie
 
Gebruikersenquête

Kom achter het tevredenheidsniveau van uw eindgebruikers met de optie ServiceDesk Plus-enquête. Hiermee kunt u vragen en tevredenheidsniveaus configureren, en ze specifiek activeren in de criteria van de enquête.

Gereed voor ITIL

Met de module veranderingsbeheer van ServiceDesk Plus gestructureerd en direct verwerken leveren van al uw veranderingen in uw IT-infrastructuur. Het is gebundeld met indeling van veranderingen, configureren van CAB en automatisering van werkstromen.

 Meer informatie

Herstel normale diensten van operatie snel met het uitgebreide incidentbeheer in ServiceDesk Plus. Meld incidenten gemakkelijk, configureer SLA, instellen automatisering en werkstromen voor elke categorie incidenten en minimaliseer zakelijke impact.

 Meer informatie

Met probleembeheer van ServiceDesk Plus wordt de hoofdoorzaak gemakkelijk geëlimineerd, en wordt er een eind gemaakt aan blussen van brandjes of repetitieve incidenten. Het omvat beheren van meerdere incidenten automatisering van werkstromene.

 Meer informatie

Toon de aangeboden IT-diensten aan uw eindgebruiker en geef uw IT een nieuw gezicht. U kunt uw werkstroom aanpassen of de serviceaanvraag specifiek voor elke servicecategorie leveren. U kunt ook goedkeuringsproces en serviceniveauovereenkomsten instellen voor elke serviceaanvraag.

 Meer informatie
 

Beheren van uw activa wordt moeilijker wanneer u uw bedrijshulpmiddelen uitbreidt. Nu wordt het probleem van uw zakelijke impact opgemerkt. ServiceDesk Plus CMDB zorgt voor moeiteloos beheer van uw gehele IT-infrastructuur, door het eisen van diepgaande visibiliteit van uw activa in de omgeving.

 Meer informatie
Activabeheer

Ontdek alle activa in uw netwerk met de efficiënte opties voor automatische ontdekking in ServiceDesk Plus. U kunt alle IT-activa direct ontdekken vanuit Windows, Linux, Mac, AIX-machines, Solaris, printers, routers, switches, enz.

 Meer informatie

Met het nieuwe scannen gebaseerd op agent, heeft u toegang tot elk systeem vanuit het externe netwerk, ongeacht de locatie ervan. De agent helpt er ook bij om direct een externe verbinding te maken en in seconden controle te nemen over het scherm.

 Meer informatie

Technici hebben nu snel van overal toegang vanaf elke computer tot uw netwerk snel en veilig met gewoon een webbrowser en de functie externe controle in ServiceDesk Plus.

 Meer informatie

Een van de meest aangevraagde tickets in een IT-helpdesk is 'het opnieuw instellen van een vergeten wachtwoord', wat de meeste tijd in beslag neemt van onze alledaagse taken. We hebben een oplossing bedacht voor het automatiseren van deze procedure door het automatisch opnieuw instellen van het wachtwoord, door integratie van het ticketsysteem met de Active Directory..

 Meer informatie

Beheer naadloos contracten met verschillende leveranciers en volg de leverdatums met automatisch meldingswaarschuwingen voor vernieuwingen.

 Meer informatie

Pas uw configuraties aan voor elke vestiging volgens hun unieke werkprocedure. U kunt meerdere sites beheren met een enkele helpdesktool en controle en visibiliteit verkrijgen voor de IT-behoeften van uw organisatie.

 Meer informatie

Scan uw netwerk and ontdek automatisch al de beschikbare software in uw organisatie en begrijp ook hoe veel softeware-installaties beschikbaar zijn op uw netwerk en beheer ze overeenkomstig.

 Meer informatie

Beheer uw inkopen direct vanaf het aanmaken van de IB tot de afloop van de activa met een gestructureerd proces voor goedkeuring en levering. Identificeer de gebieden voor verminderen kosten en elimineren overtolligheden.

 Meer informatie
 
AD en LDAP-integratie

Met ServiceDesk Plus kunt u gebruikers en hun gegevens importeren vanuit Active Directory en LDAP met een eenvoudige, gemakkelijk te gebruiken interface. Dit omvat ook verificatie en enkele aanmelding voor gebruikers zonder veranderingen te maken aan schema van AD of LDAP.