Helpdesksoftware waarvan de wereld houdt

ServiceDesk Plus is een helpdesksoftware met geïntegreerde activa- en projectbeheer gebouwd op de ITIL-structuur. Het is beschikbaar in 29 verschillende talen en wordt gebruikt door meer dan 85.000 bedrijven, in 186 laden voor het behren van hun IT-helpdesk en activa.

ServiceDesk Plus is beschikbaar in 3 versies
Waarom ServiceDesk Plus ?
 Incidentmanagement

Herstel normale service van operatie snel met het uitgebreide incidentbeheer.

 Probleembeheer

Elimineer de hoofdoorzaak effectief en maak een einde aan brand blussen van repetitieve incidenten en beheer automatiseringen.

 Veranderingsmanagements

Lever gestructureerde en directe verwerking van alle veranderingen in uw IT-infrastructuur. Het is gebundelde automatisering van werkstroom.

 Servicecatalogus

Geef uw IT een gezicht door presentatie van uw aangeboden diensten, configureren van werkstroom en automatisering voor elke dienst en ze te leveren op de afgesproken tijd.

 CMDB

Volg en beheer al uw CI's in een enkele opslagplek. Krijg meer zichtbaarheid van uw activa door het kennen van de onderlinge relaties en de afhankelijkheid van alle CI's.

 IO & en contractbeheer

Vergemakkelijkt de volledige levenscyclus van een PO, van aanmaken tot goedkeuringen, leveren en contracteer elke aankoop en help uw IT-uitgaven te organiseren.

 Rapporten

Weet wat er in uw helpdesk gebeurt met de intuïtieve en krachtige rapportagemodules en interactieve dashboards.

 Integraties

Integreert met vele platforms direct uit controletools, tools voor gebruikersbeheer voor op API gebaseerde integraties om tijd en middelen te besparen.

 Activabeheer

Krijg met het geïntegreerd activabeheer een nauwkeurige inventaris van alle activa in uw organisatie. Scan en update alle activa/knooppunten automatisch.

 Beheer IT-project

Project Management-module in ServiceDesk Plus is een perfect geïntegreerde oplossing die IT-helpdesk combineert met projectbeheer. Met Project Management geïntegreerd met Service Desk Plus is beheren van projecten eenvoudige voor IT-beheerders. Het is een geweldige manier voor samenwerking met verschillende teams en experts. Ongeacht de grootte van het project kunt u elk project met gemak volgen en beheren.