SupportCenter Plus

-

Software voor klantondersteuning, helpdesksoftware

SupportCenter Plus voor iPhone
Volg activiteit van helpdesk onderweg met uw iPhone.
Krijg een betere gebruikersbeleving met deze app die
specifiek is ontworpen voor iPhone.
Customer Support Software, Help Desk Software Customer Support Software Request Personalized Demo

SupportCenter Plus is een software voor klantenondersteuning via het web waarmee organisaties doeltreffend klantentickets, hun account en contactinformatie, de servicecontracten kunnen beheren, en in dit proces een superieure klantbeleving leveren.

Voordelen

Software voor klantondersteuning-Communicatie via meerdere kanalenCommunicatie via meerdere kanalen

E-mail, telefoon, portaal, sociale media en de lijst groeit elke dag. Krijg één overzicht van klantinteractie, ongeacht de manier van communicatie die ze kiezen.

Software voor klantondersteuning-Business unitsBusiness units

Hiermee kan elke afdeling van uw organisatie de configuratie specifiek voor hun product of service definiëren en als onafhankelijke eenheden werken. Lees meer over deze innovatieve functie

Software voor klantondersteuning-Beheer e-mailresponseBeheer e-mailresponse

Volg en beheer alle e-mails van uw klanten doeltreffend als probleemtickets met een robuust e-mailbeheersysteem.

Software voor klantondersteuning-self-serviceportaalKlantenportaal

Implementeer een aanpasbare self-service portaal, waarmee uw klanten tickets kunnen indienen, ze kunnen volgen, in de kennisbank kunnen zoeken en rapporten kunnen draaien.

Software voor klantondersteuning-Kennisbank en oplossingenKennisbank en oplossingen

Stop met het verliezen van productiviteit door repetitieve vragen. Maak oplossing bij eerste telefoontje een realiteit.

Klantondersteuning software-beheer account en contactpersonenBeheer van account en contactpersonen

Beheer uw klantgegevens inclusief aangekochte producten/services, contracten waarop ze recht hebben, hun organisationele hiërarchie, enz.

Klantondersteuning software-contract, SLA-beheerContract, SLA-beheer

Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsplannen voor op tijd bedienen van uw klanten en overeenkomstig factureren.

Klantondersteuning software-Tijd bijhouden en klant facturerenTijd bijhouden en klant factureren

Volg de tijd die wordt besteed aan alle klanten op één plek. Gebruik filters voor het doorkiezen van de tijdsinvoer.

Klantondersteuning en servicesoftware-Rapporten, Dashboards en KPI'sRapporten, dashboards en KPI's

Kom achter alle informatie van uw helpdesk via intuïtieve en onvertraagde rapporten Dashboards.

Software voor klantondersteuning-Integratie computertelefonieIntegratie computertelefonie

Zorg voor een wow-moment voor uw klanten door een superieure klantervaring te leveren door integreren van uw telefoonsystemen met SupportCenter Plus.

Software voor klantondersteuning-Integreert met het organisationele ecosysteemIntegreert met organisationeel ecosysteem

Hiermee kunnen applicaties in uw organisaties spreken met SupportCenter Plus en gegevens uitwisselen met SupportCenter Plus APIs.

Software voor klantondersteuning-Ondersteuning voor meerdere leveranciersOndersteuning voor meerdere leveranciers

Laat uw gebruikers zich op hun gemak voelen door ze een interface te presenteren in hun eigen taal. SupportCenter Plus is beschikbaar in 13 talen.

Software voor klantondersteuning - Werkstroom
Software voor klantondersteuning - Video bekijken Customer Support Software

SupportCenter Plus werkt met

Platformen: Windows 9x, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Linux
Browsers: Internet Explorer 7 en hoger, Firefox 3 en hoger, Chrome
Servers: Windows 2000 / 2003, Windows 2008 R2 (32 bit, 64 bit), Linux Servers, VM Ware
Database: MySQL, MSSQL 2003, 2005, 2008, 2008 R2