Customer Support Software, Help Desk Software
  • Advanced Analytics
  • Zet de eerste stap naar een klantenservice van wereldklasse

    Zet de eerste stap naar een klantenservice
    van wereldklasse

    Meer informatie

SupportCenter Plus is op het web gebaseerde software voor klantondersteuning waarmee organisaties effectief de tickets, account- en contactgegevens en servicecontracten van klanten kunnen beheren en tegelijkertijd een superieure klantervaring kunnen bieden.

Waarom SupportCenter Plus?

 Ondersteuning via meerdere kanalen

E-mail, telefoon, portaal, social media en de lijst van media wordt steeds maar langer. Krijg één overzicht van de interactie met de klant, ongeacht de gekozen manier van communicatie.

  Verzoeken bijhouden en automatiseren

Automatiseert het maken, organiseren en bijhouden van verzoeken tot één naadloos proces.

 Bedrijfseenheden

Elke divisie van uw organisatie kan een eigen product- of service-specifieke configuratie definiëren en werken als een onafhankelijke eenheid.

  Account- en contactbeheer

Beheer de gegevens van uw klanten, inclusief de gekochte producten/diensten, de contracten waar ze recht op hebben, de hiërarchie van hun organisatie, enzovoort.

  Knowledge base

Verlies geen tijd meer met herhaling van vragen, zorg dat u een probleem bij het eerste telefoontje kunt oplossen. Bouw uw knowledge base eenvoudig op en categoriseer oplossingen per onderwerp zodat u ze sneller kunt terugvinden.

 Selfserviceportal

Implementeer een aanpasbare selfserviceportaal en zorg dat uw klanten tickets kunnen indienen en volgen, in de knowledge base kunnen zoeken en rapporten kunnen genereren.

  Contracten en SLA-beheer

Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsabonnementen om snelle service te bieden en hiervoor te factureren

 Tijdregistratie en facturering

Houd op één centrale plek de tijd bij die u aan klanten hebt besteed. Gebruik filters om op bepaalde tijden in te zoomen.

 Rapporten, dashboards en KPI's

Kom alles te weten over de activiteiten van uw helpdesk via intuïtieve en realtime rapporten en dashboards.

Meer voordelen

Mobiele toegang

Mobiele toegang

Mobiele toegang voor supportvertegenwoordigers die toegang moeten hebben tot SupportCenter Plus via smartphones. De Mobile Client is compatibel met iPhone, Android, Blackberry en andere smartphones.

Ondersteuning in meerdere talen

Ondersteuning in meerdere talen

Zorg dat uw gebruikers zich op hun gemak voelen door ze een interface te presenteren in hun eigen taal. SupportCenter Plus is beschikbaar in 16 talen.

Invoegtoepassingen en integraties

Invoegtoepassingen en integraties

Zorg dat applicaties in uw organisatie met SupportCenter Plus kunnen communiceren en gegevens kunnen uitwisselen met behulp van SupportCenter Plus API's.

SupportCenter Plus is verkrijgbaar in 3 edities

Standard

  • Verzoeken bijhouden
  • Knowledge base
  • SLA-beheer
  • Helpdeskrapporten
  • Account- en contactbeheer
  • Taken en gebeurtenissen

Professional

  • Helpdeskbeheer
  • Klantenportaal
  • Contractbeheer
  • Productcatalogus
  • Integratie met Active Directory
  • Dashboards
  • Enquête

Drie bedrijfseenheden

Enterprise

  • Helpdeskbeheer
  • Klantenportaal
  • Contractbeheer
  • Productcatalogus
  • Integratie met Active Directory
  • Dashboards
  • Enquête
  • API

Tien bedrijfseenheden

Organisaties die SupportCenter Plus gebruiken

Organisaties die SupportCenter Plus gebruiken

SupportCenter Plus werkt met

Platforms: Windows XP, Windows Vista, Windows 7+, Linux
Browsers: Internet Explorer 9+, Firefox, Chrome
Servers: Windows 2000 / 2003, Windows 2008 R2 (32 bit, 64 bit), Linux Servers, VM Ware
Database: PostgreSQL 9.2, MSSQL 2003, 2005, 2008, 2008 R2, 2012, MySQL 4.0