Beheer van helpdesk

Oplossingen voor het beheer van uw IT-helpdesk, klantenondersteuning en IT-middelen.

ServiceDesk Plus

Helpdesksoftware gereed voor ITIL

ServiceDesk Plus

  • Software voor IT-helpdesk met geïntegreerd beheer van activa en projecten via web gebouwd op een ITIL-kader
  • Gebruikt door meer dan 120.000 bedrijven
  • Beschikbaar in 29 verschillende talen
ServiceDesk Plus MSP

Complete helpdesk voor Managed Service Providers

ServiceDesk Plus MSP

  • IT-helpdesksoftware, gereed voor ITIL, via het web met geïntegreerd activabeheer speciaal voor MSP’s
  • Factureer elke cliënt effectief en nauwkeurig
  • Elke account apart van merk voorzien
SupportCenter Plus

Beheer van helpdesk voor klantenondersteuning

SupportCenter Plus

  • Software voor klantondersteuning via web
  • Beheer klanttickets, account-, en contactgegevens
  • Volg en beheer alle e-mails van klanten en probleemtickets met een robuust e-mailbeheersysteem
  • Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsplannen voor op tijd bedienen van uw klanten en overeenkomstig factureren
ServiceDesk Plus MSP

Beheer levenscyclus van activa

AssetExplorer

  • Ontdek en controleer al uw IT-activa (hard- en software) vanuit één plek
  • Maak geïnformeerde besluiten over planning en aankoop
  • Ken de totale kosten van eigendom van activa
  • Zorg voor licentienaleving voor software
  • Beheer de volledige levenscyclus van IT-activa
  • Maximaliseer voordelen van activa