IT-beheer vanuit de cloud

Beheer uw IT vanuit de cloud met onze bekroonde oplossingen voor IT-beheer die worden gehost op het Zoho-platform dat meer dan 25 miljoen gebruikers bedient.

AlrmsOne

Beheer van mobiele apparaten

Mobile Device Manager Plus

  • Software op basis van SaaS voor volledig beheer van mobiele apparaten
  • Helpt bij het definiëren van profielstrategieën voor apparaten die eigendom zijn van het bedrijf en van werknemers (BYOD)
  • Voor naadloze distributie en beheer van bedrijfs- en openbare apps
  • Gericht op beveiliging voor mobiele apparaten en bedrijfsgegevens
Patch Manager Plus

Geautomatiseerd patchbeheer via de cloud

Patch Manager Plus

  • Op de cloud gebaseerde automatisering voor patches voor Windows en meer dan 250 toepassingen van derden
  • Gedistribueerde patches en patches voor externe kantoren
  • Patches automatiseren, van detectie tot implementatie
  • Scan regelmatig op kwetsbaarheden en patches
  • Patches vooraf testen op stabiliteit
  • Gebruikersmeldingen, aanpassingen en besturingselementen voor patches
  • Continue naleving van beveiligingsnormen
  • Patches weigeren voor specifieke groepen of applicaties
  • Geavanceerde rapporten en audits voor patchbeheer
Cloud Security Plus

Beheer en rapportage van logboeken van openbare cloud

Cloud Security Plus

  • Hulpmiddel via het web voor cloudbeveiliging om alle activiteiten te volgen die plaatsvinden in openbare cloudplatformen: Amazon Web Services (AWS) en Microsoft Azure.
  • Hiermee registreert u veranderingen in AWS-omgevingen in IAM-activiteit, gebruikersaanmeldingen en gebeurtenissen die plaatsvinden in Amazon EC2, groepen voor netwerkbeveiliging, elastische IP-adressen, ELB, automatisch schalen, WAF, STS, RDS, AWS Config, VPC en S3.
  • Biedt inzicht in Microsoft Azure-gebruikersactiviteit en eventuele wijzigingen die zijn aangebracht in groepen voor netwerkbeveiliging, virtuele netwerken, gateways voor toepassingen, verkeersbeheer, DNS-zones, virtuele machines, databases en opslagaccounts.
  • Er kunnen waarschuwingen via e-mail worden geconfigureerd om te verzenden wanneer ongebruikelijke activiteiten, abnormale trends en andere beveiligingsbedreigingen optreden.
  • Automatiseer het genereren van rapporten door rapporten op een bepaald tijdstip te plannen. Deze rapporten worden opgeslagen in het door de gebruiker gedefinieerde pad en kunnen ook via e-mail worden ontvangen.
O365 Manager Plus

Beheer van en rapportage over Office 365

O365 Manager Plus

  • Uniforme oplossing voor beheer, rapportage en audits van Office 365.
  • Levert gebruiksklare rapporten over Exchange Online, Azure Active Directory, OneDrive voor Bedrijven en Skype voor Bedrijven, evenals rapporten over beveiliging, conformiteitsbeheer en licenties voor Office 365.
  • Beheer uw Office 365 moeiteloos met een breed scala aan functies voor Exchange Online en Azure Active Directory-beheer.
  • U kunt zelfs de minst beduidende gebruikersactiviteiten bijhouden in Exchange Online, Azure Active Directory, OneDrive voor Bedrijven, Sway en andere diensten.
  • Controleer kritieke activiteiten en wijzigingen die plaatsvinden in uw Office 365-omgeving met aangepaste meldingen voor elke Office 365-dienst.
ServiceDesk Plus

Helpdesksoftware gereed voor ITIL

ServiceDesk Plus

  • Software voor IT-helpdesk met geïntegreerd beheer van activa en projecten via web gebouwd op een ITIL-kader
  • Gebruikt door meer dan 120.000 bedrijven
  • Beschikbaar in 29 verschillende talen