ServiceDesk Plus MSP - De complete helpdesk voor MSP's

ServiceDesk Plus MSP: de complete helpdesk voor MSP’s

  Wijzigingsbeheer

Voer met Wijzigingsbeheer in ServiceDesk Plus MSP's veranderingen door in een gecontroleerde en gestructureerde omgeving die de impact vermindert, dankzij de systematische aanpak. Dit wijzigingsbeheerproces doorloopt een volledige goedkeuringscyclus, afhankelijk van het type verandering.

 Geavanceerde analyse

U krijgt snel toegang tot de belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI's) van uw servicedesk zonder complexe databasequery's te hoeven schrijven. En u kunt proactief wegen identificeren voor serviceverbetering, klantenacquisitie, het genereren van inkomsten en nieuwe serviceaanbiedingen.

 Geautomatiseerde facturering

Met de factureringsfunctie in ServiceDesk Plus MSP kunt u het bedrijfsmodel voor beheerde services inschakelen door middel van nauwkeurige facturering voor meerdere accounts. U hoeft niet langer te jongleren met meerdere tools of de verleende services handmatig te volgen en te factureren.

 Beheer van IT-projecten

ServiceDesk Plus MSP is een perfect geïntegreerde oplossing die IT-helpdesk combineert met projectbeheer en u de mogelijkheid biedt uw projecten, teams en workflows te structureren, ongeacht de omvang van de projecten.

 Scan op agentbasis

Implementeer agents voor uw assets en laat ze scannen op assetinformatie. Agents kunnen op periodieke intervallen scannen op wijzigingen in assets en de wijzigingen pushen naar ServiceDesk Plus MSP. Agents bieden u ook de mogelijkheid om onmiddellijk verbinding te maken met externe desktops.

 Automatische toewijzing van technici

Zorg dat uw helpdeskcoördinator minder wordt belast en wijs inkomende tickets automatisch toe. De functie voor automatische toewijzing wijst automatisch tickets toe aan technici op basis van hun beschikbaarheid en toegang tot tickets.

  Servicecatalogi

Toon de IT-services die worden aangeboden aan gebruikers uit uw verschillende accounts. De servicecatalogus verbetert de operationele efficiëntie van uw helpdesktechnici door het proces van servicelevering van goedkeuring tot en met voltooiing te beheren.

 Accountbeheer

Bied services aan meerdere klanten en accounts met behulp van een enkele applicatie die gebruikers toegang geeft tot hun specifieke accounts. Configureer account-specifieke automatiseringen, Service Level Agreements, knowledge bases, assets, rapporten en nog veel meer.

 Assetbeheer

Beheer en controleer elk van de IT-assets en andere assets van uw klanten op afstand en transparant met de speciaal voor Managed Service Providers ontwikkelde Asset Management Module.

 Incidentbeheer

Een incident is elke gebeurtenis die een onderbreking of vermindering van de kwaliteit van de aangeboden service veroorzaakt of kan veroorzaken. Het doel van incidentbeheer is om de normale werking zo snel mogelijk te herstellen met zo min mogelijk gevolgen voor het bedrijf en de gebruiker.

 Probleembeheer

Probleembeheer in ServiceDesk Plus MSP helpt om de negatieve gevolgen van incidenten te verminderen en voorkomt dat er opnieuw problemen optreden die gerelateerd zijn aan deze incidenten. Deze primaire focus op probleembeheer is het analyseren en elimineren van de hoofdoorzaak. De tool biedt ook de mogelijkheid om meerdere incidenten rond één probleem eenvoudig te beheren.

  CMDB

Het is geen geheim dat een eenvoudig te gebruiken en solide configuratiebeheerdatabase een must is om alle IT-assets tijdens hun levenscyclus te traceren en te beheren. Om deze reden implementeren bedrijven in toenemende mate een CMDB.

 Service Level Agreement

Voldoe aan de verwachtingen van uw klanten en verhoog de klanttevredenheid door kwaliteit en tijdige services te leveren met behulp van Service Level Agreements.

 Geïntegreerde bediening op afstand

Voorkom dat u steeds naar desktops moet lopen om problemen te analyseren en verhelpen. Gebruik de oplossing voor het op afstand bedienen van desktops en krijg eenvoudig toegang tot computers.

 Rapporten

Krijg inzicht in en controle over de accounts van uw klanten met behulp van een breed scala aan rapportageopties, meer dan honderd gebruiksklare rapporten, flexibele aangepaste rapporten, eenvoudig te bekijken flashrapporten en meer.

 Rebranding - Personaliseer uw account

Verander de labels en logo's van elk account en geef ze een gepersonaliseerde/professionele uitstraling.

 Inkoop- en contractbeheer

Weet wat er voor elk account wordt aangeschaft en wat de kosten zijn en breng deze rechtstreeks in verband met CMDB met behulp van onze uitgebreide module voor inkoop- en contractbeheer. Laat meldingen versturen zodat u weet wanneer de vervaldatum van een contract nadert.

 Mobiele app voor iPhone​

Draag uw helpdesk overal mee naartoe en blijf altijd op de hoogte van uw IT-services met de SDP MSP mobiele apps voor iPhone.​

  Integraties

Profiteer van krachtige integraties met eigen en externe apps voor compleet IT-beheer voor uw klanten. Verbeter de efficiëntie van uw helpdesk door de volledige IT-infrastructuur van uw klant via één console te beheren. ​

 MSP Business DashboardNieuw

Krijg snel toegang tot alle belangrijke bedrijfs- en servicedeskgegevens, zoals de gegenereerde inkomsten, de laatste 12 factureringscycli, de klanttevredenheid en de declarabele en niet-declarabele uren zonder dat u complexe query's hoeft te schrijven of nieuwe dashboards hoeft te creëren.

 UrenregistratieNieuw

U ontvangt een nauwkeurig, gedetailleerd logboek van de totale tijd die de technici aan verschillende activiteiten hebben besteed. De mogelijkheden van Urenregistratie kunnen verder worden uitgebreid naar de salarisadministratie en naar resourcebeheer.

 Field Service-beheerNieuw

Volg uw buitendienstmedewerkers met behulp van Google/Zoho Maps eenvoudig vanaf uw servicedesk. Zorg voor snellere services ter plaatse, zeg de ellende van het beheren van de beschikbaarheid van technici vaarwel en voorkom onnodige of geannuleerde uitstapjes naar werklocaties.

Meer informatie