Sluit u aan bij meer dan 100
succesvolle IT-helpdesks.

Ondersteun eindgebruikers, geef technici mogelijkheden

IT-helpdesksoftware

ServiceDesk Plus is bepalend bij het veranderen van IT-teams. Van dagelijkse brandbestrijding tot het leveren van geweldige klantenservice. Het biedt uitstekende zichtbaarheid en centrale controle bij het omgaan met IT-problemen, zodat bedrijven geen uitvaltijd ervaren. Al tien jaar en met succes maakt het miljoenen IT-mensen, eindgebruikers en belanghebbenden tevreden.

Gebouwd om uw IT-helpdesk te verbeteren

ITSM-werkstromen die beste werkwijzen volgen

ITSM-werkstromen die beste werkwijzen volgen

Krachtige integraties met apps voor IT-beheer

Krachtige integraties met apps voor IT-beheer

Slimme automatisering

Slimme automatisering

Uitgebreide rapportagemogelijkheden

Uitgebreide rapportagemogelijkheden

Aanpassingen zonder code

Aanpassingen zonder code

Implementeer op cloud of op locatie

Implementeer op cloud of op locatie

Flexibele plannen voor uw behoeften inzake IT

Standard
IT-helpdesksoftware
Professional
helpdesk- en activabeheer
Enterprise
helpdesk en ITIL® en activa en project

De complete ITSM-suite gereed voor ITIL®met alle functies die een IT-servicedesk nodig heeft.

Wat onze klanten zeggen

  •  
    Serkan Sevim, CEO, Medianova
    „We kenden het belang van software voor tickets voor de IT-helpdesk niet, totdat we er het juiste systeem voor kregen. We hebben ManageEngine ServiceDesk Plus gekozen en het heeft ons nooit teleurgesteld.”
  •  
    James Arnold, Manhattan Associates
    „ServiceDesk Plus is eenvoudige, maar krachtige software voor IT-helpdesktickets. ServiceDesk Plus is voor ons een goede beslissing geweest, zowel functioneel als financieel.”
  •  
    Karl Lowenstein, IT Manager, Saba
    „ServiceDesk Plus heeft onze organisatie enorme waarde opgeleverd. Het is eenvoudig te beheren, zeer krachtig systeem voor IT-ondersteuning. We gebruiken het om verzoeken voor meerdere teams in ons bedrijf te beheren, zoals IT, faciliteiten, marketing en HR.”
  •  
    Sarah Dawson, Engineer, VA DMV
    „Ik vind ServiceDesk Plus uiterst aanpasbare software voor IT-tickets. Zonder al het gedoe met coderen en testen, konden we het implementeren en onze analisten behoorlijk efficiënt trainen. Het heeft ons geholpen onze verzoeken te beheren en onze voorraad met groot gemak onder controle te houden. ”
  •  
    Mohammed Al Meqbali, Manager IT Infrastructure, Al Foah
    „Een van de grote voordelen van ServiceDesk Plus is dat deze aan de ITIL-levenscyclus voldoet. Dit heeft de tijd en inspanningen verlaagd van ons team bij incident- en wijzigingsbeheer. Een ander voordeel ten opzichte van andere software voor helpdesktickets is de eenvoudige en gebruikersvriendelijke interface. ”
  •  
    Karel Martens, IT Manager, Wolters Kluwer
    „ServiceDesk is verreweg het beste hulpmiddel op de markt. De ondersteuning is topklasse en zeer efficiënt. Blij om met een systeem voor IT-helpdesks met een dergelijke volwassenheid te werken.”
  •  
    Mike van Gestel, Ovako wire
    „ServiceDesk Plus is een fantastisch ticketsysteem voor IT-ondersteuning voor kleine en middelgrote bedrijven. ServiceDesk Plus biedt alles dat we voor een applicatie wensen. Het verwerkt tickets en activa en helpt bij het structureren en disciplineren van uw IT-afdeling. We vinden het geweldig!”
  •  
    Nathan Reasoner, Pacific Whale Foundation
    „Wat we indrukwekkend vinden aan deze IT-helpdesksoftware van ServiceDesk Plus, is de flexibiliteit bij de installatie. We kunnen sjablonen voor specifieke behoeften creëren om tickets en rapportage in elk van de afdelingen te scheiden, wat een naadloze ervaring voor onze gebruikers oplevert.”
  •  
    Tony Batalla, City of San Leandro
    „We hebben gekeken naar een paar van de beste pakketten voor helpdesksoftware, zoals ServiceNow en Remedy Force. En uiteindelijk waren we ervan overtuigd ServiceDesk Plus te nemen, omdat het tegemoet kwam aan de behoeften die we hadden tegen een aantrekkelijke prijs. ”
  •  
    Mike van Gestel, Ovako Wire
    „ServiceDesk is alles dat u wilt in een applicatie! Deze ondersteuningssoftware voor helpdesks helpt ons bij onze dagelijkse operationele activiteiten. Het behandelt tickets, beschikt over troeven en helpt structuur en discipline aan te brengen aan uw IT-afdeling! We vinden het geweldig! ”
  •  
    Christian Davies, Avecto
    „ServiceDesk Plus is de beste IT-helpdesk waarmee we onze tickets voor ondersteuning konden stroomlijnen om snelle en efficiënte ondersteuning te bieden. We kunnen er ook alle activa in ons netwerk mee zien, ongeacht de vestiging, en het geeft ons een overzicht van alle details. ”
  •  
    Nicholas P. Arispe, Radiology Associates
    „Alles wat we willen doen met het systeem voor IT-tickets bij Radiology Associates loopt via ServiceDesk Plus: servicedesk, activa- en projectbeheer. ServiceDesk Plus voldoet aan al onze eisen. Ik blijf 100 procent zeker aan als klant.”
  •  
    Darren Hammond, Lesedi Nuclear Services
    „ServiceDesk Plus is uitstekende software voor IT-tickets. We vinden het dashboard geweldig, omdat we zo de tickets in de gaten kunnen houden en omdat het snel nuttige informatie biedt. De werkstromen voor tickets en automatisering helpen ons de complexiteit te verminderen en problemen sneller op te lossen.”
  •  
    Joe Gonzales,​ The Austin Convention Center
    „ServiceDesk Plus is een uitzonderlijk systeem voor helpdesktickets dat mijn stressniveau aanzienlijk heeft verlaagd. Ik weet dat alles wat ik moet weten zich op één plek bevindt. Ik weet wat er in de wachtrij staat en ik heb er alle vertrouwen in dat ik geen aanvragen ben vergeten. ”
  •  
    Karen Roche,​ Electroswitch, Massachusetts
    „ServiceDesk Plus is een fenomenaal systeem voor helpdeskondersteuning dat ons de volledige volgorde van activiteit op één enkele plaats biedt. Dit helpt ons bij audits. Het team heeft ook kunnen profiteren van het eenvoudige rapportagemechanisme voor geavanceerde analyses van servicedeskactiviteiten, waardoor we onze prestaties kunnen verbeteren. ”
  •  
    Jeanette Bush, CCPL
    „Deze ServiceDesk Plus-helpdesksoftware is geweldig geweest voor ons bedrijf. We missen maar heel weinig taken vanwege onze drukke werkschema’s. Communicatie speelt een grote rol bij onze taken en ServiceDesk Plus heeft ons enorm geholpen. Bedankt.”
  •  
    Raymond Scott, Scott Engineering
    „Dit is veruit de beste helpdesksoftware die ooit is uitgevonden. Het is gemakkelijk te gebruiken en snel te leren. Het beschikt over veel functies die andere systemen voor helpdesktickets niet hebben. Petje af voor het team voor het maken van de beste software die ik ooit heb gebruikt.”
  •  
    Andre Viljoen, Anglo IM Services
    „Geweldig product. Hoe dit het beheer van mijn dagelijkse taken eenvoudiger heeft gemaakt is geweldig. En ik vergeet de verzoeken van mijn klanten niet. Het is ook geweldige software voor de ondersteuning van helpdesks om contact te houden en mijn klanten bij elke stap op de hoogte te houden. Ik vind het gebied met oplossingen ook geweldig. Ik gebruik het als opslag voor notities, die ik de klant kan laten zien of intern houden.”
  •  
    Rick Farrell, ARI Financial Services Inc
    „Dit moet de gemakkelijkste en meest gebruiksvriendelijke software voor helpdesktickets in zijn soort zijn. We gebruiken ServiceDesk Plus al jaren voor al onze behoeften inzake helpdesk, faciliteiten en inkoop. Ik vind deze software geweldig...ik verleng opnieuw...NU!”
  •  
    Katie Mims, Lead, Eid Passport
    „Mijn afdeling gebruikt ServiceDesk Plus, de helpdesksoftware van ManageEngine, in plaats van gedeelde postvakken. ServiceDesk Plus bespaart ons waardevolle bronnen op onze Exchange Server. De rapportagefuncties van ServiceDesk Plus heeft ons geholpen productiviteit te volgen en enkele van onze processen te stroomlijnen.”
  •  
    Dean Bird, My Book It
    „ServiceDesk Plus geeft ons oplossingen van wereldklasse voor onze ondersteuning. Door de pushmeldingen blijven we op de hoogte van onze tickets. We volgen de voortgang van tickets en werken ze onderweg bij. We zijn tegenwoordig simpelweg zonder gedoe proactiever.”
  •  
    Muhammad Gouda, ITWORX Education
    „Ik zou zeggen dat ServiceDesk Plus het beste ticketsysteem is en me heeft geholpen mijn team en hun toewijzingen veel eenvoudiger te beheren. Dankzij het hulpmiddel voor rapportage heb ik de voortgang van mijn team op een gevisualiseerde manier kunnen volgen en rapporteren .. Ik vind het geweldig”
  •  
    Silas Anderson, Caro Community Hospital
    „Gelukkig is ServiceDesk Plus erg goede software voor ticketsystemen voor IT-helpdesks. Het is gemakkelijk om mee te beginnen en kan zonder druk worden ontwikkeld. Daarnaast is de ondersteuning uitmuntend!”
  •  
    Joe Frazier, McMenamins Pubs & Breweries
    „We hadden veel problemen met betrouwbaarheid, de eerste installatie, volledige configuratie en uitvoeren. ServiceDesk was zo’n prachtig IT-helpdesksysteem dat dit heel gemakkelijk werd. We hebben het in één dag geïnstalleerd en direct in één keer. Dat is geweldig!”
Op ITIL gebaseerde functies ontworpen voor uw IT-helpdesk
  Incidentbeheer
 
Krijg controle over uw helpdesk

Minder storingen, verbeterde productiviteit van medewerkers, voldoen aan SLA’s en de volledige levenscyclus van uw IT-tickets beheren.

 Probleembeheer
 
Ga verder dan probleemoplossing

Classificeren, analyseren en problemen afsluiten. Analyseer de hoofdoorzaak en verminder het aantal terugkerende incidenten in uw IT.

 Wijzigingsbeheer
 
Beheer veranderingen nauwkeurig

Stroomlijning van planning, goedkeuring en implementatie met geautomatiseerde werkstromen. Zorg ervoor dat er geen ongeoorloofde of mislukte wijzigingen meer zijn.

 Servicecatalogus
 
Optimaliseer het leveren van diensten

Het maken en publiceren van uw servicecatalogus met aangepaste SLA’s (service level agreements) en goedkeuringen in meerdere fases. Voor meer tevredenheid van eindgebruikers en betere zichtbaarheid voor IT.

 CMDB
 
Bekijk het grotere plaatje

Volg en beheer alle configuratiepunten en breng hun relaties en afhankelijkheden in kaart. Visueel analyseren van de gevolgen van wijzigingen en onderbrekingen voor weloverwogen besluitvorming.

 Beheer IT-projecten
 
Lever IT-projecten tijdig

Projecten maken, bronnen beheren en voortgang bijhouden. Integreer IT-projecten met aanvragen en wijzigingen om de algehele levering van IT-diensten te verfijnen.

 Rapporten
 
Neem beslissingen met de juiste gegevens

Gebruik voorbereide en aangepaste rapporten om de juiste inzichten te verkrijgen. Houd de prestaties van uw IT-helpdesk in de gaten met realtime en aanpasbare dashboards.

 Integraties
 
Samenwerken met andere IT-systemen

Profiteer van hechte integratie met software voor het monitoren en beheren van uw netwerken, toepassingen, desktops en active directory. Krijg wat u altijd heeft gewild: volledige zichtbaarheid van uw IT!

 Activabeheer
 
Stroomlijn activabeheer

Inventariseren, bijhouden en beheren van alle IT hardware en software activa vanuit een centrale plaats. Het optimaliseren van het gebruik van activa, het voorkomen van risico’s en het garanderen van licentienaleving.

Laten we sneller, eenvoudiger en samen ondersteunen