SupportCenter Plus is een software voor klantondersteuning via het web waarmee organisaties doeltreffend klantentickets, hun account en contactinformatie, de servicecontracten kunnen beheren, en in dit proces een superieure klantbeleving leveren.

Waarom SupportCenter Plus?

Communicatie via meerdere kanalenCommunicatie via meerdere kanalen

E-mail, telefoon, portaal, sociale media en de lijst groeit elke dag. Krijg één overzicht van klantinteractie, ongeacht de manier van communicatie die ze kiezen.

Services d'entrepriseBusiness Units

Hiermee kan elke afdeling van uw organisatie de configuratie specifiek voor hun product of service definiëren en als onafhankelijke eenheden werken. Lees meer over deze innovatieve functie

Gestion de réponse par e-mailBeheer e-mailresponse

Volg en beheer alle e-mails van uw klanten doeltreffend als probleemtickets met een robuust e-mailbeheersysteem.

KlantenportaalKlantenportaal

Implementeer een aanpasbare self-service portaal, waarmee uw klanten tickets kunnen indienen, ze kunnen volgen, in de kennisbank kunnen zoeken en rapporten kunnen draaien.

Kennisbank en oplossingenKennisbank en oplossingen

Stop met het verliezen van productiviteit door repetitieve vragen. Maak oplossing bij eerste telefoontje een realiteit.

Beheer account contactpersoonBeheer account contactpersoon

Beheer uw klantgegevens inclusief de ingekochte producten/services, contracten waarop ze recht hebben, hun organisationele hiërarchie, enz.

Contract, SLA-beheerContract, SLA-beheer

Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsplannen voor op tijd bedienen van uw klanten en overeenkomstig factureren.

Tijd volgen en klanten facturerenTijd volgen en klanten factureren

Volg de tijd die wordt besteed aan alle klanten op één plek. Gebruik filters voor het doorkiezen van de tijdsinvoer.

Rapporten, dashboards en KPI'sRapporten, dashboards en KPI's

Kom achter alle informatie van uw helpdesk via intuïtieve en onvertraagde rapporten Dashboards.

Integratie computertelefonieIntegratie computertelefonie

Zorg voor een wow-moment voor uw klanten door een superieure klantervaring te leveren door integreren van uw telefoonsystemen met SupportCenter Plus.

Integreert met organisationeel eco-systeemIntegreert met organisationeel eco-systeem

Hiermee kunnen applicaties in uw organisaties spreken met SupportCenter Plus en gegevens uitwisselen met SupportCenter Plus APIs.

Ondersteuning voor meerdere leveranciersOndersteuning voor meerdere leveranciers

Laat uw gebruikers zich op hun gemak voelen door ze een interface te presenteren in hun eigen taal. SupportCenter Plus is beschikbaar in 16 talen.

Mobiele toegangMobiele toegang

Mobiele toegang voor ondersteuningsmedewerkers die SupportCenter Plus dienen te openen via Smartphones. De Mobiele cliënt is compatibel met iPhone, Android, Blackberry en andere smartphones.

Customer Support Software - Work flow Customer Support Software - Watch Video

SupportCenter Plus werkt met :

Platformen: Windows 9x, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Linuxx
Browsers: Internet Explorer 7 en hoger, Firefox 3 en hoger, Chrome
Servers: Windows 2000 / 2003, Windows 2008 R2 (32-bit, 64-bit), Linux Servers, VM Ware
Database : PostgreSQL 9.2, MSSQL 2003, 2005, 2008, 2008 R2, MySQL 4.0.