Customer Support Software, Help Desk Software
  • SUPPORTCENTERPLUS NIEUW EN VERBETERD
  • Advanced Analytics
  • Neem de eerste stap naar klantenondersteuning van wereldklasse

    Neem de eerste stap naar klantenondersteuning
    van wereldklasse

    Meer informatie

SupportCenter Plus is software voor klantenondersteuning via het web waarmee organisaties doeltreffend klantentickets, hun account en contactinformatie en servicecontracten kunnen beheren, en bij dit proces een superieure klantbeleving kunnen leveren.

Waarom SupportCenter Plus?

Ondersteuning van meerdere kanalenOndersteuning van meerdere kanalen

E-mail, telefoon, portaal, sociale media en de lijst groeit elke dag. Krijg één overzicht van klantinteractie, ongeacht de manier van communicatie die ze kiezen.

Volgen en automatiseren van aanvragenVolgen en automatiseren van aanvragen

Automatiseert het maken, organiseren en volgen van aanvragen naadloos.

BedrijfseenhedenBedrijfseenheden

Hiermee kan elke afdeling van uw organisatie de configuratie specifiek voor hun product of service definiëren en als onafhankelijke eenheden werken.

Beheren accounts en contactpersonenBeheren accounts en contactpersonen

Beheer uw klantgegevens inclusief de ingekochte producten/diensten, contracten waarop ze recht hebben, hun organisationele hiërarchie, enz.

KennisbankKennisbank

Stop met het verliezen van productiviteit door repetitieve vragen. Maak oplossing bij eerste telefoontje een realiteit. Bouw eenvoudig uw kennisbank, groepeer oplossingen per onderwerp voor eenvoudigere toegang.

Self-serviceportaal Self-serviceportaal

Implementeer een aanpasbare self-serviceportaal, waarmee uw klanten tickets kunnen indienen, ze kunnen volgen, in de kennisbank kunnen zoeken en rapporten kunnen draaien.

Beheren van contracten en SLA’sBeheren van contracten en SLA’s

Beheer meerdere servicecontracten en gerelateerde ondersteuningsplannen voor op tijd bedienen van uw klanten en overeenkomstig factureren.

Tijd bijhouden en facturerenTijd bijhouden en factureren

Volg de tijd die wordt besteed aan alle klanten op één plek. Gebruik filters voor het doorkiezen van de tijdsinvoer.

Rapporten, dashboards en KPI’sRapporten, dashboards en KPI’s

Kom achter alle informatie van uw helpdesk via intuïtieve en onvertraagde rapporten Dashboards.

Meer voordelen

Mobiele toegang

Mobiele toegang

Mobiele toegang voor ondersteuningsmedewerkers die SupportCenter Plus dienen te openen via Smartphones. De Mobiele cliënt is compatibel met iPhone, Android, Blackberry en andere smartphones.

Ondersteuning voor meerdere talen

Ondersteuning voor meerdere talen

Laat uw gebruikers zich op hun gemak voelen door ze een interface te presenteren in hun eigen taal. SupportCenter Plus is beschikbaar in 16 talen.

Uitbreidingen en integraties

Uitbreidingen en integraties

Hiermee kunnen applicaties in uw organisaties spreken met SupportCenter Plus en gegevens uitwisselen met SupportCenter Plus API’s.

SupportCenter Plus is verkrijgbaar in 3 versies

Standard

  • Traceren van aanvragen
  • Kennisbank
  • SLA-beheer
  • Helpdeskrapporten
  • Beheren accounts en contactpersonen
  • Taken en gebeurtenissen

Professional

  • Helpdeskbeheer
  • Klantenportaal
  • Contractbeheer
  • Productcatalogus
  • Active Directory-integratie
  • Dashboards
  • Enquête

3 bedrijfseenheden

Enterprise

  • Helpdeskbeheer
  • Klantenportaal
  • Contractbeheer
  • Productcatalogus
  • Active Directory-integratie
  • Dashboards
  • Enquête
  • API

10 bedrijfseenheden

Organisaties die SupportCenter Plus gebruiken

Organisaties die SupportCenter Plus gebruiken

SupportCenter Plus werkt met

Platformen: Windows XP, Windows Vista, Windows 7+, Linux
Browsers: Internet Explorer 9+, Firefox, Chrome
Servers: Windows 2000 / 2003, Windows 2008 R2 (32 bit, 64 bit), Linux Servers, VM Ware
Database: PostgreSQL 9.2, MSSQL 2003, 2005, 2008, 2008 R2, 2012, MySQL 4.0